Odpowiedzi

2010-02-01T16:00:20+01:00
Spoko, dam ci jedną radę, możesz pomyśleć sobie nas treścią po polsku, napisać, a potem przetłumaczyć przez translator (np.google translator), i sprawdzić czy ci błędów nie narobiło na tej samej stronce.:)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:03:45+01:00
Dwa tygodnie ferii spędziłem świetnie!! W pierwszym tygodniu ferii pojechałem na obóz narciarski w Alpy. Było 40 uczestników. Pogoda dopisała!! Było dużo śniego, nie padał deszcz, a od czasu do czasu wyglądało coraz słoneczko. Szalałem na białym stoku prawie codziennie. Zdarzyło mi się kilka małych wypadków,ale to nic strasznego. Nabiłem sobie tylko pare siniaków i przez pierwsze dni miałem zakwasy. Cała wycieczka zleciała mi bardzo szybko i bardzo tego żałuje. W drugi tydzień odsypiałem nieprzespane noce. Później miałem czas na spotkanie się z moimi kolegami. Poszliśmy na łyżwy. Jeździliśmy całymi godzinami codziennie. Ogólnie całe ferie zleciały mi bardzo szybko, ale warto było spędzic tyle pięknych chwil.





Ich verbrachte zwei Wochen Urlaub perfekt! In der ersten Woche der Ferien, ging ich zum Camp Resort in den Alpen. Waren 40 Teilnehmer. Das Wetter war gut! Es gab eine Menge SNIEGO, kein Regen, und von Zeit zu Zeit, sah es mehr und mehr SO Tobte auf den weißen Pisten fast jeden Tag. Mir passiert ein paar kleine Zwischenfälle, aber nichts Schlimmes. Nabil nur ein paar blaue Flecken und in den ersten Tagen habe ich zakwasy. Die gesamte Fahrt laufen mir sehr schnell und sehr bedauert erschließen. In der zweiten Woche odsypiałem schlaflose Nächte. Dann hatte ich Zeit mit meinen Kollegen zu treffen. Wir gingen auf den Skates. Wir gingen jeden Tag stundenlang. Insgesamt ist die ganze Ferien flog ich sehr schnell, aber es war so viel wert, um schöne Momente zu genießen.
5 4 5
2010-02-01T16:19:06+01:00
Ich war in der Winterferien in Gebirge. Ich war in Gebirge mit meine Freund. Ich war in Gebirge zwei Wochen.Es war sehr frostig und es hat viel geschneit.
Wir sind Schlitten und Schlittschuhen gefahren.
Ich habe wiele kaufe gemacht. Ab und zu bin ich in die Disko gegangen denn ich mag tanzen. Jeden tag habe ich lange geschlafen. Ich bin um zwólf oder elf Uhr augestanden. Ich habe meine Sommerferien toll verbracht.

Ja byłem w ferie w górach. Ja byłem w górach z moją przyjaciółą. Byłem tam dwa tygodnie. Było mrożnie i padał śnieg. My jeżdzilismy na nartach i łyzwach. Ja robiłem dużo zakupów. Od czasy do czasy chodziłem na dyskoteki poniwaz lubie tanczyc. Kazdego dnia długo spałm. Wstawałem o 10-11. Moje ferie były super.
2 3 2