W klasie sportowej było 26 uczniów. Po eliminacjach szkolnych wytypowano 18 osób na zawody międzyszkolne. W dniu zawodów okazało się, że dwóch wytypowanych uczniów tej klasy zachorowało.
a). Ilu uczniów nie wytypowano na zawody?
b). Ilu uczniów tej klasy nie uczestniczyło w zawodach?

2

Odpowiedzi

2010-02-01T16:08:02+01:00
A) 26-18= 8
b) 26- (18-2)= 26- 16=10
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:09:59+01:00