Wyjaśnij przysłowia:
1.Czas-droga rzecz.
2.Każda rzecz ma swój czas.
3.Czasy się zmieniają , z czasami i ludzie.
4.Lepiej przed czasem niż po czasie.
5.Nie marnuj czasu dla próżnego hałasu.
6.Wszystko kupisz za pieniądze oprócz czasu.
7.Piękne czasy rodzą róże,słabe zaś przynoszą burzę.

2

Odpowiedzi

2010-02-01T16:15:59+01:00
1. Czas jest bardzo drogi iż nie można go cofnąć
2. Na każdą rzecz przyjdzie czas i tak zginie
3. Tak jak zmieniają się czasy tak też zmieniają się ludzie
4. Lepiej się przyjść wcześniej niż się spóźnić
5. Nie należy marnować czasu na g łupoty
6.Czasu nie da się kupić
7. W lepszych czasach żyje sięlpiej a w żłych gorzej
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:17:25+01:00
1.Czasu nie kupisz
2.Każda rzecz ma swój czas i kolej
3.Technika tak jak i ludzie idą do przody
4.Lepiej zrobić coś wcześniej nisz potem żałować
5.Po prostu nie marnować życia
6.Czas jest bez cenny
7.Jaka młodzież takie czasy
13 3 13