Napisz autocharakterystyke. przynajmniej jedna strona zeszytu

jak coś to:
Mam 12lat, , włosy - ciemny blond, oczy - niebieskie, mały nos szczupła blada buzia średni wzrost sylwetka - szczupła mam poczucie humoru jestem pomocna, mila, przyjacielska, zapominalska i interesuje sie siatkówką i koszykówką, uzdolnienia sportowe.
proszę pomóżcie:))

2

Odpowiedzi

2010-02-01T16:17:48+01:00
Mam na imię ... Urodziłam się w ... r., czyli mam 12 lat. Chodzę do ... klasy podstawowej. Interesuję się sportem i mam do tego zdolności. Najbardziej lubię siatkówkę oraz koszykówkę.
Mam jasne, bląd włosy, które współgrają z niebieskimi oczami. Mój nos jest mały i zgrabny. Moja twarz jest blada, ale miła. Jestem szczupła i średniego wzrostu.
Lubię się śmiać, wiec mam poczucie humoru, jestem też pomocna i miła. Mam dużo przyjaciół z którymi dobrze się dogaduję. Czasami zapominam zrobić niektórych rzeczy, ale to nie psuje mi humoru.


< pisz dużymi literami ;D > hehe
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:29:05+01:00
Jestem dwunastoletnią dziewczyną o średnim wzroście i pięknych niebieskich oczach. Mam długie włosy koloru ciemnego oraz szczupłą sylwetkę. Na codzien ubieram sie na sportowo. Bardzo lubie nosic dzinsy oraz t-shirt w moim ulubionym kolorze a jest nim niebieski. Ale oczywiście lubie także stroj elegancki, ktory przydaje sie tazke w zyciu. Jestem pogodną i radosną dziewczyna. Widze swiat wylacznie w kolorowych barwach. Koledzy i kolezanki lubie mnie za duze poczucie humoru. Jestem osobą pomocną oraz miłą. Pomagam tym, którzy oczekują pomocy, a nie sa w stanie sobie poradzic w trudnych sytuacjach czy chwilach. Mozna powiedzieć, że jestem typowa altruistka, ktora pomaga wylacznie bezinteresownie. W zyciu nie wazne sa pieniadze, lecz szczescie ludzi. Staram sie byc zawsze szczera w stosunku do innych ludzi. Jednak czasem mi sie to nie udaje. Ponadto jestem pracowitą i sumienną dziewczyna. Intetresuje sie siatkowka i koszykowke. Bardzo lubie ogladac mecze naszej reprezentacji, ktora zawsze w pocie czola walczy o najlepsze miejsca. Ale nie tylko siedze przed telewizorem, rowniez sama lubie uprawiac te sporty. W ten sposob moge oderwac sie od codziennosci, a ponadto jest to dobre dla zdrowia i dla mojego organizmu. Jak mowi polskie przyslowie " W zdrowym ciele zdrowy duch". Gra w pilke siatkowa czy koszykowke sprawia mi wielka radosc oraz to, ze moge rozwijac swoje zainteresowania. Jestem osoba bardzo wrazliwa. Moim zdaniem jest to wada poniewaz bola mnie slowa krytki, ktore ludzie kieruja w moja strone. W przyszlosci chcialabym zdobyc dobry zawod i znalezc dobra prace, ktora bedzie sie laczyc z moja pasja
2 3 2