Przetłumasz wyrazy:
a)archaeological
b)exhibition
c)bookworm
d)botanic
e)garden
f)punting
g)shooping
h)library
i)relaxing
j) in a park
k)riding a bicycle
l) university

Jak piszecie odpowiedź do piszcie tak jak ja od a do l a jak nie wiecie ktoregos piszcie "-" .xd pozdr.^^

3

Odpowiedzi

2010-02-01T16:18:59+01:00
A)archeologiczny
b)wystawa
c)książka o robakach
d)botanika
e)ogród
f)
g)zakupy
h)biblioteka
i)zrelaksowany
j) w parku
k) jezdzić na rowerze
l)uniwersytet
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:31:20+01:00
A)archaeological - archeologiczny
b)exhibition - wystawa, pokaz (umiejętności)
c)bookworm - mól książkowy
d)botanic - coś z botaniką
e)garden - ogród
f)punting - kopać z powietrza (w tym momencie)
g)shooping - robić zakupy
h)library - biblioteka
i)relaxing - zrelaksowany
j) in a park - w parku
k)riding a bicycle - jeździć na rowerze
l) university - uniwersytet
1 5 1
2010-02-01T20:01:36+01:00
A)archaeological- archeologiczny
b)exhibition- pokaz
c)bookworm- mol książkowy
d)botanic- botanika
e)garden- ogród
f)punting- kopać
g)shooping- robić zakupy
h)library- biblioteka
i)relaxing- relaksujący
j) in a park- w parku
k)riding a bicycle- jeździć na rowerze
l) university- uniwersytet