Odpowiedzi

2010-02-01T16:22:35+01:00
Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną-znaczy to,że wiara nasza oparta jest na jednym Bogu,że nie możemy jednocześnie wierzyć w kilku bogów.

Nie zabijaj-dawcą życia jest Bóg,i tylko on ma prawo,gdy przyjdzie czas ku temu,by nas powołać do siebie.
2010-02-01T16:23:11+01:00
Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną

http://www.teologia.pl/m_k/prz-02.htm

Nie zabijaj

http://pismoswiete.republika.pl/p6.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:53:57+01:00
1. Bóg zabrania nam mieć innych bogów (bożków) , ponieważ to on powinien być dla nas najbliższy i najważniejszy . Jeżeli będziemy wierzyć w innych bogów zdradzimy Jezusa .
2. Bóg powiedział , że każdy człowiek jest dla nas bratem lub siostrą . Więc zabijając innego człowieka zabijamy kogoś kto powinien być dla nas najdroższy i najukochańszy . Powinno się innym ludziom pomagać i dawać dobre słowo ,
a nie krzywdzić ich .