Odpowiedzi

2010-02-01T16:22:26+01:00
Koło-okrąg wypełniony w środku
Okrąg-zbiór punktów oddalonych o taką odległość od jego środka


;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:24:21+01:00
Koło to okrągly przedmiot wypełniony w środku np. kolo od samochodu,
okrąg to okrągły przedmiot pusty w środku np. hula hop,
4 2 4
2010-02-01T16:25:48+01:00
OKRĄG- jest to zbiór punktów równoodległych od jednego ustalonego punktu, środka okręgu.
Okrąg oznaczamy O(O,r), gdzie O to środek okręgu, a r to promień.
Odległość od środka nazywamy promieniem-jest to odcinek łączący środek z okręgiem.

KOŁO- zbiór punktów, których odległość od ustalonego punktu(środka koła) jest nie większa(mniejsza lub równa) niż ustalona odległość(promień koła)

2 5 2