Odpowiedzi

2010-02-01T16:24:03+01:00
Uczycia:
-strach
-lęk
-miłość
-namiętność
-radość
-przyjaźń
-litośc
2010-02-01T16:24:30+01:00
Przerażenie, lęk- gdy się czegoś boi
złość, gniew- gdy mu się coś nie udaje
radość- gdy ma dobry dzień
niepewność- gdy czeka na coś
smutek- gdy ma zły dzień
wstyd- gdy zrobił coś źle
zadowolenie- gdy mu wszystko wychodzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:29:19+01:00
Porwanie- strach
Brak kogoś bliskiego- tęsknota
Narodziny dziecka- radość
Pochwała od innych- satysfakcja
Śmierć - smutek, żal, cierpienie
Znalezienie pieniędzy - zadowolenie
Dostanie złej oceny w szkole- przygnębienie
Zobaczenie coś dziwnego - zdziwienie

Mam nadzieję, że tyle wystarczy!