A) Trzy tomy Opowieści z Narnii mają razem 650 stron.Tom drugi ma 75 stron więcej od pierwszego,a tom trzeci 25 stron mniej od drugiego.
b) Oblicz, ile stron ma każdy z tomów. ?????????????????
proszęęęęęęęęęęęęęęę!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:26:43+01:00
I tom 175 stron
2 tom 250 stron
3 tom 225 stron
2010-02-01T16:32:10+01:00
650:3=216 2 216+75=291 2 291-25=266 2
6 6 6 odp.Tom1 ma 216 2 , Tom2 ma 291 2 , Tom 3 ma 266 2
6 6 6