Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:43:30+01:00
Hasło: j.angielski: j.polski:

T oyster ostryga
H hyena hiena
E medusa meduza

A Cat kot
N Snail Ślimak
I Scorpion skorpion
M Worm Robak
A crab Krab
L Lobster homar

K Okapi Okapi
I Spider Pająk
N Donkey Osioł
G Dog Pies
D Badger borsuk
O Octopus ośmiornica
M Camel wielbład

Masz nazwy zwierzat...chyba wiesz jak podstawic? wyraz nakladasz na literke tą z hasla...po lewej stronie:))

Jeśli pomogłam...to moge Naj?:))
1 5 1
2010-02-01T17:49:48+01:00