Odpowiedzi

2010-02-01T16:25:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:26:58+01:00
Uwaga !!!
Palenie powoduje choroby serca i doprowadza do raka.
Jest bardzo szkodliwe dla naszego zdrowia i skraca nam życie! Pamiętaj, że sięgając po papierosa, jednocześnie pozbawiasz się jakiejś części zdrowia, narażasz się na niewydolność płuc i podobne choroby z oddychaniem.
3 5 3
2010-02-01T16:27:23+01:00
Palenie tytoniu grozi chorobom serca i płuc lub śmiercią.
Jest niezdrowe dla organizmu.
Jeden papieros 15 minut krócej życia
2 3 2