Odpowiedzi

2010-02-01T16:41:35+01:00
Klej Atlas ponieważ Atlas był bardzo silny i wszystko robił dokładnie
Fabryka żarówek Helios ponieważ Helios był bogiem ognia poruszającym się na ognistym rydwanie
Zakład odzieży Gracja ponieważ Gracja była krawcową
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:53:28+01:00
Klej Atlas - Bardzo wytrzymały w mitologi podtrzymywał niebo
Proszek do czyszczenia Ajax -Bohater Illiady
Zarówka Helios - Jasne jak słońce
Zakład odzieży damskiej Gracja bogini wdzięku i radości.
4 4 4