Odpowiedzi

2010-02-01T16:53:45+01:00
1.Tatry należą do Pasma Górskiego.
2 --
3. Wysokość względna- wysokość danego punktu w terenie mierzona w metrach od przyjętego poziomu odniesienia, najczęściej dna dolin
4. Wysokość bezwzględna- wysokość danego punktu w terenie mierzona w metrach od średniego poziomu morza.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:59:43+01:00
Tatry należą do pasma górskiego Karpaty .

a)wysokość danego punktu w terenie mierzona w metrach od przyjętego poziomu odniesienia, najczęściej dna dolin

b)Wysokość bezwzględna- wysokość danego punktu w terenie mierzona w metrach od średniego poziomu morza.