Hej bardzo was prosze rozwiązcie te zadania bardzo mi to potrzebne na dzisiaj jeszcze ...dzieki z gory :* :)te wszystkie przyklasy mająbyc w klamerce bede robila po 1 klamerce :)

a)
1 1 |
{3 - -y= - |CAŁOSC I WE WSZYSTKICH TAK SAMO TO MA BYC OBJĘTE
2x 2 | JEDNYM NAWIASEM
{ 5x+2y=7 |

b)
1
{7 - -8y=15
5x
{x+7y=9

c)

1 1 |
{1 - +3 - =15 |
2x 3y |
{ x-y=0 |

d)

{x+15y=1
[15x-y=12

e)
1
{x-3y-3 -
3
1
{7- - 5y =8
4x

f)

{x-y=7

{8x-7y=11

g)

{x-y=2
1
{x-5y= -
16


f)

{ x=y=7

{x-y=15

thx wszystkim


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:38:10+01:00
Część odpowiedzi w załączniku.

Niestety tylko tyle:(
1 5 1
2010-02-01T23:04:35+01:00
D){x+15y=1
{15x-y=12 / *(-1)
{x+15y=1
{-15x+y=-12
-14x+16y=-11
{dalej nie wychodzi, chyba ze w ulamkach}:
-14x=-11-16y /:-14
x=-11/14 - 16y/14



f) {x+y=7
{x-y=15
x=7-y
7-y-y=15
7-2y=15
-2y=15-7
-2y=8 /:-2
y=-4
x=7+4
{x=11
{y=-4




strasznie niejasno zapisane te przykłady...
jakby co to popraw, albo pisz na PW to ci pomogę :)