Odpowiedzi

2010-02-01T16:29:38+01:00
Szczęśliwie,
Smutno,
Nieśmiało,
Dowcipnie,
Śmiesznie,
Gadatliwie,
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:36:31+01:00
Złość
gniew
litość
smutek
radość
rozczarowanie
podniecenie
zachwyt
zazdrość
bezsilność
opanowanie
chciwość
szacunek
wiernosć
niepewność
pomysłowość
apatia
obojętnośc
nieczułość
6 4 6
2010-02-01T16:40:51+01:00
Smutek
radość
zawiść
pożądanie
zazdrość
chytrość
samolubność
samotność
2 3 2