Zad.1Przetłumacz na polski:)
1.What do you mean?
2. What do we have to do?
3. What did he/she say?
4. Just a moment / minute, please.
5. We haven't finished(yet).
6. Whose turn is it?
7. It's my / your turn.
8. what do you think?
9. what / how about you?
10. Do you agree?
11. i agree / I don't agree(with you).
12. I'm not sure.
13. Perhaps / maybe.
14. It depends.
15. For example ...
16.It doesn't matter. Never mind.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:37:27+01:00
1. Co masz na myśli ?
2. Co mamy robić ?
3.Co on/a mówi?
4.Chwileczkę / minuta, proszę.
5.Nie mamy gotowych (jeszcze)
6.Którego z kolei to jest?
7.It's my / your turn
8.Co o tym sądzisz?
9. co/jak z tobą ?
10. Czy zgadzasz się?
11. Zgadzam się / nie zgadzam się (ze tobą).
12.Nie jestem pewien.
13. Być może / może.
14. To zależy.
15. na przykład
16.To nie ma znaczenia. Nieważne.
2 3 2
2010-02-01T16:38:15+01:00
.co masz na myśli?
2. Co mamy robić?
3. Co on mówi?
4. Chwileczkę / minuta, proszę.
5. Nie mamy gotowych (jeszcze).
6. Którego z kolei to jest?
7. To moja / twoja kolej.
8. Co o tym sądzisz?
9. what / how about you?
10. Czy zgadzasz się?
11. Zgadzam się / nie zgadzam się (ze sobą).
12. Nie jestem pewien.
13. Być może / może.
14. To zależy.
15. Na przykład ...
16to nie ma znaczenia. Nieważne.
3 4 3
2010-02-01T18:45:39+01:00
1. Co masz na myśli?
2. Co my mamy zrobić?
3. Co on/ona powiedziała/powiedział?
4. Tylko minutkę/chwilę, proszę...
5. Jeszcze nie skończyliśmy.
6. Teraz czyj ruch?
7. To mój/twój ruch.
8. Co myślisz?
9. Co z tym?
10. Czy zgadzasz się?
11. Zgadzam się/ Nie zgadzam się (z tobą)
12. Nie jestem pewna/pewny.
13. Może.
14. To zależy.
15. Na przykład.
16. To nie ma znaczenia. Nie przejmuj się.