Ela z Marcinem wybrali się na pieszą wycieczkę. Postanowili przejść trasę o długości 21 km. Po trzech godzinach marszu Marcin powiedział do Eli:

-Pozostało nam do przejścia o 5 km mniej niż już przeszliśmy.

Jaką odległość pokonali ciągu pierwszych trzech godzin wycieczki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:32:29+01:00
21-10=11
10-2=8
11+2=13
Odp Pokonali drogę 13km
4 3 4
2010-02-01T16:32:29+01:00
21:2=10,5
10,5+5=15,5

odp.w ciągu trzech godzin przeszli 15,5 km