Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:31:14+01:00
1. Święto Ofiarowania Pańskiego - 2.02
2. Uroczystość Zwiastowania Pańskiego - 25.03
3. Królowej Polski - 3.05
4. Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny - 15.08
5. Matki Boskiej Częstochowskiej - 26.08
6. Niepokalane Poczęcie Najświętszej Maryi Panny - 8.12
1 5 1
2010-02-01T16:32:26+01:00
1stycznia uroczystość świętej bożej rodzicielki maryi
2lutego swieto ofiarowania panskiego
15sierpnia wniebowstapienie
8grudznia uroczystosc niepokalanego poczecia
2010-02-01T19:11:00+01:00
1styczeń-NMP Bożej Rodzicielki
2luty-Matki Bożej Gromnicznej-Ofiarowanie Pańskie
25marzec-Zwiastowanie Pańskie
3maj-NMP Królowej Polski
24maj-NMP Matki Kościoła
16lipiec NMP z Góry Karmel
15sierpień Wniebowzięcie NMP
26sierpień-NMP Częstochowskiej
8wrzesień Narodzenie NMP
15wrzesień NMP Bolesnej
7październik NMP Różańcowej
8grudzień Niepokalane Poczęcie NMP