Odpowiedzi

2010-02-01T16:33:12+01:00
1.Modlitwa ojcze nasz ma takie znaczenie ze Bóg istnieje i kaze na sobie zawsze o nim przypominac w kazdy czas i okazdej porze.


2.Bóg objawia nam swoje umiłowanie i checi pomocy oraz doprowadzenia nas do zbawienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:35:07+01:00
1)Modlitwa Ojcze nasz ma ogromne znaczenie w naszym życiu. Przez nią zwracamy się do Boga, Naszego Ojca... Prosimy aby spełniła się jego wola i aby nadeszło jego królestwo. Błagamy o odpuszczenie grzechów, o to byśmy nie byli skłonni do grzechów.

2) Bóg w tej modlitwie objawia nam abyśmy byli zgodni z jego wolą i to że udzielić nam może chleba (czyli posiłku) oraz jest wszechmocny i może nas zbawić.



Pozdro :)
3 4 3