Czy moglby ktos napsaic mi po angielsku stolice tych panstw :

GREAT BRITAIN
IRLEAND
SWITZERLAND
BELGIUM
THE NETHERLANDS
SWEDEN
GREECE
FINLAND
NORWAY
LITHUANIA
LATVIA
BELARUS
ROMANIA
CZECH REBUBLIC
AUSTRIA
HUNGARY
RUSSIA
SLOVAKIA
SLOVENIA

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:43:22+01:00
GREAT BRITAIN - London
IRLEAND - Dublin
SWITZERLAND - Berne
BELGIUM - Brussels
THE NETHERLANDS - the Hague
SWEDEN - Stockholm
GREECE - Athens
FINLAND - Helsinki
NORWAY - Oslo
LITHUANIA - Vilnius
LATVIA - Riga
BELARUS - Minsk
ROMANIA - Bucharest
CZECH REBUBLIC - Prague
AUSTRIA - Vienna
HUNGARY - Budapest
RUSSIA - Moscow
SLOVAKIA - Bratislava
SLOVENIA - Ljubljana

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam i liczę na naj. :)
2010-02-01T16:45:02+01:00

GREAT BRITAIN - London
IRLEAND -Dublin
SWITZERLAND - Bern
BELGIUM - Brussels
THE NETHERLANDS - Leeuwaerden
SWEDEN - Stocholm
GREECE - Athens
FINLAND - Helsinki
NORWAY - Oslo
LITHUANIA - Vilnius
LATVIA - Riga
BELARUS - Mińsk
ROMANIA - Bucharest
CZECH REBUBLIC- Prauge
AUSTRIA -Vienna
HUNGARY - Budapest
RUSSIA - Moscow
SLOVAKIA - Lublana
SLOVENIA - Bratislava
2010-02-01T16:46:20+01:00
GREAT BRITAIN- London
IRLEAND - Dublin
SWITZERLAND-Bern
BELGIUM-Brussels
THE NETHERLANDS - Amsterdam
SWEDEN-Stockholm
GREECE - Athens
FINLAND- Helsinki
NORWAY- Oslo
LITHUANIA - Vilnius
LATVIA- Riga
BELARUS -Minsk
ROMANIA - Bucharest
CZECH REBUBLIC - Prague
AUSTRIA - Wien
HUNGARY - Budapest
RUSSIA - Moscow
SLOVAKIA - Bratislava
SLOVENIA-Ljubljana


Pozdrawiam .;-)
mam nadzieje ze ci pomogłam .. ;-)