Odpowiedzi

2010-02-01T16:32:11+01:00
1.Pobrać
2.Kliknąć w instalator.
3.Włączy się xd
2 1 2
2010-02-01T16:35:31+01:00
. Użytkownik musi się jedynie zarejestrować na stronie pproducenta. Proces instalacji i rejestracji jest bardzo łatwy. Po zainstalowaniu program pracuje w wersji trial przez 60 dni. Wersja ta jest w pełni funkcjonalna. W tym czasie należy bezpłatnie zarejestrować program na stronie producenta. Po zarejestrowaniu w ciągu 30 minut użytkownik uzyska klucz licencyjny pocztą e-mail. Po wprowadzeniu klucza do programu użytkownik uzyskuje dostęp do aktualizacji (bazy sygnatur wirusów i programu) na okres jednego roku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:36:37+01:00
1.Wejdź na http://www.avast.pl/
2.Kliknij po lewej stronie w ramce Zarejestruj avast! 4 Home
3.Pojawią ci się następujące opcje:
-Używam programu avast! Home Edition i chcę...
...zarejestrować się po raz pierwszy, aby otrzymać klucz.
-...otrzymać ponownie zagubiony klucz rejestracyjny.
-...przedłużyć rejestrację i otrzymać klucz na kolejny rok.
4.Wybierz, co chcesz zrobić.
5.Dalej będą ci pisali:)
2 5 2