Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T16:32:45+01:00
Choroba nabyta w czasie życia płodowego; najczęściej występuje w postaci wad rozwojowych; nie jest przenoszona na potomstwo; przyczyny: czynniki mechaniczne (urazy zewn., ucisk na płód), promieniowanie Roentgena, czynniki chem. (niektóre leki) oraz biologiczne (różyczka).


czyli :zaburzenia lub zmiany chorobowe towarzyszące od momentu narodzin
3 4 3
2010-02-01T16:32:59+01:00
To choroba, którą ma sie od urodzenia, np. down
2 5 2
2010-02-01T16:33:30+01:00
Choroba wrodzona to taka której dziecko nabawia się gdy matka jest w ciaży