Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T16:36:00+01:00
Magnificat, magnificat,Jeśli masz, chwile smutne w swym życiu,Jezus swoją Matkę pozostawił,O Matko, u stóp Twoich
2010-02-01T16:38:11+01:00
- "Anioł Pański"
- "Bądź pozdrowiona"
- "Chwalcie łąki umajone"
- "Bogurodzica"
- "Jest zakątek na tej ziemi"
- "Królowej Anielskiej"
- "Po górach dolinach"
- "Pod Twoją obronę"
- "Zapada zmrok"
- "Zawitaj Matko"
- "Zdrowaś Maryjo"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:41:54+01:00
PIEŚNI KU CZCI MATKI BOSKIEJ:

-Z dawna Polski Tyś Królową
-Witaj Marjo, śliczna Pani :.
-Bądź pozdrowiona
-Chcę Maryjo służyć Tobie
-Do Ciebie Matko szafarko łask
-Do Ciebie Matko lud Twój
-Do serca Twego Pani świata
-Dobra Matko i Królowo :.
-Gdy klęczę przed Tobą
-Gwiazdo śliczna, wspaniała
-Bogurodzica, Dziewica
-Była Cicha i piękna
-Chwalcie łąki umajone
-Cześć Maryi
-Gwiazdo zaranna
-Idzmy, tulmy się
-Jasnogórska można Pani
-Jest zakątek na tej ziemi
-Już od rana rozśpiewana
-Królowej Anielskiej śpiewamy
-Matko, Królowo, nadziejo
-O, której berła
-Pieśnią weselną witamy
-Serdeczna Matko
-wez w swą opiekę


Narazie tyle ale jest ich bardzo dużo..
POZDRAWIAM SERDECZNIE ;))