Pomóż pszczółce znaleźć drogę przez łąkę do ula, spełniając przy tym określone warunki. Na łące rośnie 6 gatunków kwiatów. W drodze do ula pszczółka powinna „odwiedzić” po 2 kwiatki z każdego gatunku, przy czym z poszczególnymi gatunkami kwiatków powinna się spotkać w tej samej kolejności, to znaczy: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 1, 2, 3, 4, 5, 6 (jaki gatunek przyporządkowany jest danej cyfrze musisz ustalić sam). Wiesz np., że z astra pszczoła przeleci na różę. Strzałki wskazują, od których pól może się zacząć droga pszczóki i gdzie ma się skończyć. Pszczółka może się poruszać po poszczególnych polach włącznie prosto lub pod kątem 120°.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:47:32+01:00
Zaczynamy od 3 kwiatka na górze (białego)
skręcasz w lewo (słonecznik)
w dół o 120 * (biały kwiatek2 z żółtym środkiem)
w lewo aster
w dół o 120* róża
w dół niech bedzie że to tulipan:) (żółty)
w prawo biały kwiat (wszystko zaczyna sie od nowa)
w prawo słonecznik
w prawo biały nr2 z żółtym środkiem
w dół aster
w dół róża
w dół tulipan
KONIEC:)
2010-02-01T17:45:53+01:00
Zacznij od trzeciego bialego kwiata na gorze
skręc w lewo na slonecznik
idz w dół na biały kwiatek z żółtym środkiem
pozniej w w lewo na aster
w dół o 120 stopni na róże
w dół na zolty tulipan
w prawo na bialy kwiatek
w prawo na słonecznik
w prawo biały kwiatek z zoltym srodkiem
w dół znow na aster
w dół na róże
i na koniec w dół na tulipanka

Liczee Naa NaaJjj ... [!] ;)
2010-02-01T18:15:22+01:00
Trzeci biały kwiatek na gorze
w lewo na slonecznik
w dół na biały kwiatek z żółtym środkiem
w lewo na aster
w dół o 120 stopni na róże
w dół na żólty tulipan
w prawo na biały kwiatek
w prawo na słonecznik
w prawo biały kwiatek z żółtym środkiem
w dół na aster
w dół na róże
na koniec w dół na tulipan