Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:36:29+01:00
1 . To znaczy że w domu najlepiej .
2 . Czyli że w innym domu u kogoś możesz czuć sie jak w swoim .
3 . Ciepło rodzinnego domu .
4 . że drzwi dla jakiejś bliskiej osoby są zawsze otwaarte .
2 3 2
2010-02-01T16:39:06+01:00

1. czyli wszędzie w dobrze ale w domu najlepiej chodzi o to że nasz dom jest tam gdzie jesteśmy szcześliwi i czujemy się bezpiecznie
2. czuc się dobrze , swobodnie,
3. uczucia rodzinne
4. Czyli dom w którym często przebywają goście i znajomi , dom który tentni życiem towarzyskim
1 5 1
2010-02-01T16:42:07+01:00
1. Po prostu tam gdzie jest dom jest zawsze dobrze. coś w stylu "wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej".

2. Mówi się tak wtedy, gdy chce się aby nasz gość po prostu się rozgościł. Czuć się dobrze, swobodnie,naturalnie.

3. Oznacza ciepło wypływające z poczucia bezpieczeństwa i wzajemnego zaufania. To również miejsce, które kojarzy się nam z radością i beztroską.

4. Przyjmować licznych gości, często urządzać przyjęcia
1 5 1