Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:53:13+01:00
Przyjaciel
miec przyjaciela kazdy chce
lecz nie kazdemu znalezc go udaje sie
miec przyjaciela to cudowna rzecz
wszystkie troski i smugtki wtedy ida precz


ref. to przyjaciel ci pomoze
czy to w domu czy na dworze
kiedy dmutno ci lub źle
on pocieszy szybko cie x2



a gdy slonce mocno grzeje
i wiaterek troche wieje
z przyjacielem isc na plaze
och jak bardzo o tym maże !

ref. x2


licze na najlepszą ;d
PS. wymyslilam to przed chwila mozesz miec pewnosc ze to wlasne i nikt jej nie bedzie mial !!
1 5 1
2010-02-01T20:08:32+01:00
Przyjaciela mieć to dobra rzecz
zawsze jest przy tobie
pomorze ci w trudnej sprawie
i nic nikomu niepowie

komu morzesz zaufać??przyjacieliwi
komu powiedzieć tajemnice? przyjacielowi

przyjaciel pomorze ci w każdej sprawie
zapytasz się a on ci odpowie
nie obrarza się i nieobgaduje cię
gdzy przyjaciela masz to poradzisz sobie
1 5 1