Odpowiedzi

2009-10-05T21:25:58+02:00
Wirusowe:

grypa,różyczka, ospa,odra,wścieklizna, AidS,świnka

bakteryjne:
angina,gruźlica, cholera, samonella,zapalenie płuc , błonica

wywołane przez pierwotniaki:
grasica,malaria,czerwonka, tężec
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T21:26:18+02:00
Odra - wirus
Grypa - wirus
Gruźlica - bakterie
Angina - bakterie
Zapalenie płuc - bakterie
Różyczka - wirus
Świnka - wirus
AIDS - wirus
Tężec - bakterie
Salmonella - bakterie
Błonica - bakterie
5 4 5
2009-10-05T21:26:40+02:00
Odra-wirus
grypa-wirus
gruźlica-bakteria, prątki gruźlicy
angina-bakteria
zapalenie płuc -bakteria lub wirus
różyczka-wirus
świnka-wirus
aids -wirus
tężec-laseczki tężca
salmonella-bakteria
błonica - bakteria maczugowiec
3 4 3