Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:37:35+01:00
Usposobienie to inne słowo określające charakter człowieka. może być np: pogodne, smutne itp;)
2010-02-01T16:37:52+01:00



usposobienie:

charakter, natura, temperament, osobowość; mentalność, umysłowość, nastrój, humor, stan ducha, samopoczucie
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T16:38:17+01:00
1. «cechy czyjegoś charakteru i właściwy mu sposób zachowywania się»
2. «chwilowy stan psychiczny»
1 5 1