Odpowiedzi

2010-02-01T16:37:51+01:00
Według mnie dlatego że słonawe bo one nie jest całkiem słone tylko trochę,a wyrażenie słone oznacza że jest słone całkiem,dosłownie.
6 3 6
2010-02-01T16:39:06+01:00
Mówi sie tak, ponieważ jest pół słone, a pół słodkie.
Jest tak, bo wiele słodkich wód z jezior wpada do Bałtyku.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:39:35+01:00
Wolny proces wymiany oraz duża dostawa wody słodkiej z rzek sprawia, że o Bałtyku nie mówi się jako o morzu słonym lecz słonawym.