Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:43:10+01:00
Tak, można.
Ania z Zielonego Wzgórza to klasyka ,
a zarazem bardzo ciekawa książka.
Opowiada o życiowej sytuacji dziewczynki ,
która przez pomyłkę trafia do Maryli i Mateusza.
Ma później wiele ciekawych przygów.
1 4 1
2010-02-01T17:00:40+01:00
Tak ponieważ jest lekturą a to coś chyba znaczy
A poza tym jest historią piękną i ciekawą jak i smutną