Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:42:39+01:00
Prawdziwy chrześcijanin to przede wszystkim człowiek
-dobry,
-miłosierny,
-przebaczający,
-uczciwy,
-szlachetny
-pomagający innym
-który kocha innych
-przestępuje do spowiedzi, komunii i chodzi do Kościoła
4 4 4
2010-02-01T16:43:04+01:00
Miłość , pomoc bliźniemu , dobre świadectwo , wierzący , przyjmujaący sakramenty święte , dobre uczynki , hojny , pracowity .
2 3 2
2010-02-01T16:46:49+01:00
Jest to osoba wyznająca wiarę w Jezusa jako Chrystusa lub w religię opartą na nauczaniu Jezusa.
Ich zachowanie, działania i słowa przypominają Chrystusa.
Chrześcijanin to osoba, która pokutuje, ufa i wierzy tylko Jezusowi Chrystusowi.
Jego wiara w osobiste zbawienie nie jest ugruntowana religijnością (przepisami moralnymi czy listą nakazów i zakazów).
Wierzy, że śmierć Jezusa na krzyżu była karą za grzechy ludzkości.
Wierzy w życie wieczne po śmierci.
Wierzy w Sąd Ostateczny, Niebo, Piekło.
Prawdziwy chrześcijanin miłuje innych, jest posłuszny wobec Słowa Bożego.
2 3 2