Przyporzadkuj pierwiastki chemiczne wystepujace w skorupie ziemskiej do ich cech .
A.tlen
B.Miedz
C.Wegiel
D.Glin
E.Zelazo
F.Azot

1.sluzy do produkcji cienkich foli aluminiowych
2.sluzy do produkcji stali
3.jest skladnikiem powietrza
4.jest najbardziej rozpowszechnionym pierwiastiem w skorupie ziemskiej
5.sluzy do produkcji przewodow elektrycznych
6.jest cialem stalym,niemetalem,barwy czarnej

a-... b-... c-... d-... e-... f-...

klasa 6 cwczenie 3 ze strony 58

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:43:07+01:00
2010-02-01T16:43:27+01:00
1.Glin
2.Żelazo
3.Tlen
4.Azot
5.Miedź
6.Węgiel
6 4 6
2010-02-01T16:46:05+01:00