Ktora z tych liczb jest najmniejsza liczba pierwsza (pierwsza to ta co mi tylko dwa dzielniki) 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149, 151, 157, 163, 167, 173 ? a ktora najwieksza zlozona (zlozona czyli liczba ktora ma wiecej niz dwa dzielnki : 883, 887, 907, 911, 919, 929, 937, 941, 947, 953, 967, 971, 977, 983, 991, 997 ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-05T21:46:44+02:00
101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149, 151, 157, 163, 167, 173
najmniejsza liczba pierwsza to 101

883, 887, 907, 911, 919, 929, 937, 941, 947, 953, 967, 971, 977, 983, 991, 997
najmniejsza liczba pierwsza 883
najwieksza zlozona 997
2009-10-05T21:51:19+02:00
1. 101

2. Wydaje mi się, że żadna z tych liczb nie jest liczbą złożoną.