Odpowiedzi

2010-02-01T16:46:40+01:00
Z Bogiem poniewasz On jest mondry, uleczy każdą chorobe,kochamy go, jest najważniejszy ze wszystkich,jest najpotęrzniejszy.
1 2 1
2010-02-01T16:48:03+01:00
Chcialabym sie spotkać z adamem lub ewa i poprosić o odpowiedz do moich pytan. Zapytalabym sie ich jak bylo w raju, jak on wygladal i jak wygladal szatan.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:53:26+01:00
Ja chciałam bym się poznać z świętym Józefem.Chcę go poznać ponieważ ta postać według mnie jest nie zwykła.Jest on zwykłym człowiekiem,a zarazem ojcem (przybranym) Jezusa,zbawiciela,i wie o nim bardzo dużo.

Niewiem czy o to Ci chodziło,ale chyba może być.
1 5 1