Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:45:54+01:00
Przekazywane z pokolenia na pokolenie treści kultury uznane przez zbiorowość za społecznie ważne dla jej współczesności i przeszłości.
1 2 1
2010-02-01T16:46:22+01:00
Tradycja jest to przekazywane z pokolenia na pokolenie treści jakiejś kultury, potrawy czy historii :)
1 5 1
2010-02-01T16:48:22+01:00
To wyjątkowa pamiątka rodzinna.Są to obyczaje pielęgnowane w naszych rodzinach.
1 1 1