Odpowiedzi

2010-02-01T16:47:27+01:00
- należę do chóru kościelnego
- należę do diakonii muzycznej, która gra i śpiewa podczas mszy św.
- odkładam pieniądze, żeby złożyć je na ofiarę na tacy
- pomagam w dekorowaniu kościoła podczas niektórych uroczystości
1 5 1
2010-02-01T16:47:58+01:00
- uczestnicto w nabożeństwach
- dawianie na składkę
-sprzątanie kosciała
-modlitwa o kościół
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:48:07+01:00
-składam dary na tacę podczas mszy świętej,
-uczestniczę w Eucharystii,
-biorę udział w spotkaniach organizowanych przez parafię (np. schola, oaza),
-przekazuję innym nauki głoszone przez Jezusa.
1 5 1