Odpowiedzi

2010-02-01T16:50:50+01:00
Prekurson-osoba, która w danej dziedzinie wyprzedza innych, zwiastuje jakiś nowy kierunek, okres itp.
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:51:20+01:00
Prekursor to osoba, która wyprzedza innych w umiejętnościach, ideach, myślach. Często rozpoczyna nowy kierunek myślowy i inne, tym podobne.

Inaczej - pionier, kreator, twórca.
20 4 20
ta osoba jest po prostu lepsza
... wyprzedza innych xD