Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:54:26+01:00
111 (a) bo 1+1+1=3 .111 dzieli się też przez 1 i samą siebie
711 bo 7+1+1=9.711 dzieli się przez 1 i samą siebie
i chyba 211 ale nie jestem pewna (prosim o naj ;-)
10 4 10
2010-02-01T17:49:42+01:00
Liczba naturalna większa od 1 niebędąca liczbą pierwszą, tj. mająca co najmniej jeden naturalny dzielnik różny od jedności i niej samej.

wiecej nie weim moze to cos pomoze
7 2 7