Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:00:04+01:00
JAK ANGAŻUJĘ SIĘ W ŻYCIĘ KOŚCIOŁA:

-uczęszczanie we mszach świętych
-przystępowanie do spowiedzi świętej
-przystępowanie do komunii świętej
-uczęszczanie w pielgrzymkach
-czytanie słowa Bożego
-redagowanie gazety parafialnej
-organizacja w parafii spotkania młodzieży
-udział w spotkaniach Lednickich
-działalność na rzecz Kościoła
-dawanie ofiary na mszy(Zbieranie tacy)

Tyle wymyśliłam...
POZDRAWIAM SERDECZNIE ;)
1 1 1
2010-02-01T17:19:47+01:00
Np.
-jestem lektorem
-gram w orkiestrze parafialnej
-należę do scholi
-jestem ministrantem