Mam dokończyć zdania na religie ;p ja możecie to napiszcie swoje propozycje ;p

Warto być dobrym człowiekiem,ponieważ...

Człowiek, który pomaga innym, sam zyskuje jeszcze więcej,ponieważ...

Miłość, która popycha ludzi do dawania siebie innym,nigdy się nie wyczerpie, jeżeli...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T16:57:37+01:00
Warto być dobrym człowiekiem,ponieważ podczas Sądu Ostatecznego Bóg na pewno to doceni a poza tym Bóg pragnie aby ludzie byli dobrzy.

Człowiek, który pomaga innym, sam zyskuje jeszcze więcej,ponieważ udoskonala się w duszy i czuje się dobrze bo spełnia dobre uczynki.

Miłość, która popycha ludzi do dawania siebie innym,nigdy się nie wyczerpie, jeżeli jest miłością prawdziwą płynącą prosto z serca.

mam nadzieje, że pomogłam ;)
pozdrawiam ;d
2010-02-01T17:06:47+01:00
1. Warto być dobrym człowiekiwm ponieważ wszystko co robimy dla innych świadczy o nas (o naszej osobie), wszystko to co dobre przekłada się na zbawcze uczynki dla naszej DUSZY...
2....(nie wiem)
3.Miłość...jeżeli nie utracimy wiary w Boga i w to, że pomoc jest potrzebna dla ZBAWIENIA WIECZNEGO.