Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:06:48+01:00
Ruch, różne jego cechy charakterystyczne, jest przedstawiony w sztuce także w sposób iluzoryczny przez stosowanie różnych znaków plastycznych, które mają sugerować określone procesy. Ruch w wychowaniu plastycznym występuje w różnorodnych sytuacjach, postaciach i służy różnorodnym celom
a bryła to nie wiem ..
1 1 1
2010-02-01T22:32:29+01:00
ruch w plastyce jest przedstawiony w sztuce także w sposób iluzoryczny przez stosowanie różnych znaków plastycznych

bryła - to przetrzenna figura.