Odpowiedzi

2010-02-01T16:58:29+01:00
Prostoparłe to te które sięprzecinają, czyli np. jedna pozioma a druga pionowa. Rozumiesz??? Jeśli nie napisz na: [email protected]
To Ci lepiej wytłumacze.
2010-02-01T17:01:50+01:00
Prostopadłe - pod kątem prostym leży
równoległe- leży w równej odległości od siebie , np: ławki w szkole stoją równolegle. ; )
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:08:11+01:00
PROSTOPADŁE-
czyli te które padają prost to np ściana i podloga
RÓWNOLEGŁE -
to takie które równo leżą równo na przeciwko siebi np. sufit i podloga


LICZE NA NAJ