Odpowiedzi

2010-02-01T17:05:09+01:00
Polnoc N
poludnie S
zachod W
wschod E
polnocny-zachod NW
Polnocy wschod NE
poludniowyzachod SW
poludniowy wschod SE
4 4 4
2010-02-01T17:18:59+01:00
Północ - north
południe - south
wschód - east
zachód - west
północny wschód - northen east
północny zachód - north west
południowy wschód - southen east
południowy zachód - south west
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:22:26+01:00
Polnoc N

poludnie S

zachod W

wschod E

polnocny-zachod NW

Polnocy wschod NE

poludniowy zachod SW

poludniowy wschod SE
4 4 4