Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:02:08+01:00
Wzór na pole prostopadłościanu:
Pc=2(ab+bc+ac).

Więc:
a)2(2*1 + 1*3 + 2*3) = 2(2 + 3 + 6) = 2(11) = 22

Odp. Pole prostopadłościanu wynosi 22cm²

b)2(2*2 + 2*2 + 2*2) = 2(4 + 4 +4) = 2(12) = 24

Odp. Pole prostopadłościanu wynosi 24cm²
2010-02-01T17:17:32+01:00
Wzór :
Pc = 2(ab + bc + ac)

a)2(2 x 1 + 1 x 3 + 2 x 3) = 2(2 + 3 + 6) = 2 x 11 = 22
Pole prostopadłościanu wynosi 22cm²

b)2(2 x 2 + 2 x 2 + 2 x 2) = 2(4 + 4 + 4) = 2x 12 = 24
Pole prostopadłościanu wynosi 24cm²