Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:01:47+01:00
Swoje dzieciństwo porównuję do czegoś miłego, pzryjemnego w samym sobie. Dzieciństwo jest jak orzeźwiajacy poranek w lesie, jest jak wspaniała podróż w nieznane. Dzieciństwo jest jak ... róża bez kolców, jak zielona kraina, która powstała nie dzięki niewolniczymi rękami, lecz naturą i wyobraźnią...
2010-02-01T17:16:38+01:00
Moje dzieciństwo porównałabym do cukierka słodkiego jak miód.