Zad. Robert ma ciekawy sposób spędzania wolnego czasu. Zbiera różne informacje o samolotach i skleja ich modele. Model samolotu Vaws (USA) wykonał w skali 1 : 100. Rozpiętość skrzydeł tego modelu wynosi 70 cm, a długość całego modelu 63 cm.

a) Podaj rzeczywiste wymiary tego samolotu.
b) O ile większe są rzeczywiste wymiary samolotu od jego modelu.

3

Odpowiedzi

2010-02-01T17:01:41+01:00
A)
rozpiętość skrzydeł: 70cm*100= 7000cm
Długość samolotu: 63cm*100= 6300cm
b)
Są większe 100razy
1 5 1
2010-02-01T17:02:23+01:00
A) rozpietosc skrzydel wynosi 7000cm a dł. 6300
b) 6930m i 6257cm ( zalezy o co chodzi)
jak o ile raz razy to 100razy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:03:06+01:00
A 70×100=7000cm=70m
63×100=6 300cm=63m
b wymiary sa większe o 100
2 4 2