Odpowiedzi

2010-02-01T17:01:10+01:00
Pan Jezus został ukrzyżowany ponieważ przyznał się że jest synem Boga. Zostal ukrzyzowany za nasze grzechy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:02:13+01:00
Jezus zostal ukrzyzowany bo zydzi nie uwierzyli ze to on jest mesjaszem opisanym w starym testamencie, uznali go za bluznierce poniewaz powolywal sie na Boga i odposzczal grzechy, co wg ST mogl czynic tylko sam Bog. Wszystko sie opiera o zuchwalosc narodu izrealskiego w tamtych czasach. Nie przywiazywali wlasciwej wagi do biblii, przekrecali prawa i zakazy na ich korzysc. Ostatecznie uznali ze proroctwo mesjasza nie pasuje do Jezusa ktory rzucil nieco inne swiatlo na prawo boze, dotychczas otrzymywali jasne i proste zakazy lub nakazy, a Jezus nauczal przypowiesciami. ;-)


mama nadzieje ze chociż trochę pomogłam .. ;-))
licze na najlepsza .. ;-)
2 4 2