Odpowiedzi

2010-02-01T17:09:03+01:00
Tu napewno cos znajdziesz na rozwiązanie swojego zadania http://www.logokom.yoyo.pl/
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:21:07+01:00
Masz tu 5 komend wrzuc wszystko do Loga(Logo Imagine jest lepsze od komeniusza bo mozna m.in. zapisywac prace masz linka jakbys sie skusił:http://rapidshare.com/files/344457806/2010ImagineLite.rar.html)
procedura krzyz - I obrazek
procedura k - II obrazek
procedura prkt - III obrazek

oto dk
opu
ugp 2
powtórz 36[ np 50 ws 50 pw 10 ]
już

oto k
opu
dk
powtórz 8 [pod np 90 opu mk pod ws 90 pw 45]
już

oto krzyz
opu
powtórz 4 [pw 90 np 20 lw 90
np 20 lw 90 np 20 pw 90 np 20
pw 90 np 20 lw 90 np 20 pw 90
np 20 pw 90 np 20 lw 90 np 20
pw 90 np 20 pw 90 np 20 lw 90
np 20 lw 90 np 20]
już

oto mk
powtórz 20[pod np 10 opu np 20 pod ws 30 pw 18]
już

oto prkt
opu
pod lw 90 np 200 pw 90 opu
powtórz 5[ws 60 pw 90 np 60
lw 90 np 40
lw 90 np 20 lw 90 np 20 pw 90
np 20 pw 90 np 40 pw 90 np 60
lw 90]
ws 60 pw 90 np 20 lw 90 np 80
lw 90 np 420 lw 90 np 20 pw 180
już
Bardzo przydatna praca - dzięki daje naj ;D