Sprawdzicie? Przepis na owocową babkę.
Recipe: Fruit cake
Ingredients: (Składniki)
- a glass of sugar (szklanka cukru)
- a glass of flour (szklanka mąki)
- oil (olej)
- four eggs (4 jajka)
- baking powder (proszek do pieczenia)
- fruits (for example apples) (owoce, np. jabłka)
- margarine (margaryna)
- breadcrumbs (tarta bułka)

Instructions: (Wykonanie)
1. Mix sugar, flour, oil, eggs and baking powder in a bowl.
(Wymieszaj cukier... w misce.)
2. Smear the margarine on a tray. Sprinkle it breadcrumbs.
(Posmaruj margaryną blachę Posyp to tartą bułką)
3. Pour away the mixture on the tray.
(Wylej miksturę na blachę.)
4. Slice fruits and arrange them on the tray.
(Pokroj owoce i ułóż je na blasze.)
5. Put the tray into the oven for thirty minutes.
(Włóż blachę do piekarnika na 30 minut.)

Każdemu dziękuję za pomoc:)

3

Odpowiedzi

2010-02-01T17:04:12+01:00
Dobrze napisane poprawnie sformułowane zdania.
Gratuluje 5!!!!!
(ciekawe jak smakuje ta babka???)
Liczę na naj
2010-02-01T17:08:28+01:00
Świetne oceniam na +5
(ciekawe jak smakuje ta babka???)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:50:46+01:00
Według mnie dostaniesz 5.Świetnie :)