Odpowiedzi

2010-02-01T17:10:27+01:00
Dane:
Tokio- 140* E, godz. 7:00
Los Angeles: 118* W

Szukane:
O której godzinie czasu miejscowego doleci na miejsce samolot?

Rozwiązanie
1h= 60 min.
1*= 4 min.
140*+118*= 258*
258 * 4min= 1032 min.
1032min: 60 min= 17,2

17,2 godz+ 7= 22:20

odp.: Samolot wyląduje o godzinie 22:20.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:14:55+01:00
1° - 4 min
140° + 118° = 258°
258° x 4 min = 1032 min
1032° : 60 min = 17 h 12 min
7 h + 17 h 12 min = 00.12

Odp.: Samolot doleci 2 lipca 12 minut po północy.
2010-02-01T17:35:03+01:00
1° - 4 min
140° + 118° = 258°
258° x 4 min = 1032 min
1032° : 60 min = 17 h 12 min
7 h + 17 h 12 min = 00.12